Third grade-трећи разред


Hello!                                              11.6.2020.

Преко линка који следи моћи ћете да одгледате дијалоге у којима се употребљавају речи и реченице које смо научили до сада. Биће и неких нових, али неће бити проблема, схватићете њихово значење лако, јер су цртаћи и дијалози прилагођени учењу језика, тако да можете јасно чути и прочитати текст, и повезати, наравно са пратећим сликама. 

Speaking Cartoon


Све најбоље и видимо се у септембру!

Goodbye!  💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖



Hello!                                              4.6.2020.

Преостало нам је да обновимо мало и градиво из првог полугођа. Линкови вас воде до игрица кроз које ћете се подсетити речи и реченица које смо употребљавали да би говорили о деловима тела, храни, занимањима, просторијама у кући и још по нешто. Проверите своје знање.

Vocabulary-spelling practice


Реченице


Воће и поврће


Clothes


My house


Надам се да сте уживали. 

Goodbye!

Hello!                                          28.5.2020.

Пред крај ове школске године научићемо и речи везане за море и лето, како да предложимо некоме нешто, и како се каже збир, што је веома важно кад хоћемо да радимо математику на енглеском 😊.


Unit 15. Let's play ball!-ово је линк преко којег ћете отворити целу петнаесту лекцију. За почетак ћете одслушати и прочитати речи и лекцију на 100.страни, азатим прећи на 101.где ћете увежбати употребу облика Let's + verb(глагол).

Када хоћемо да предложимо наешто, ми кажемо Хајде да, рецимо, возимо бицикл. 

Let's значи Хајде да, а глагол који следи је увек у инфинитиву, то јест, свом основном облику и никада се не мења. Ово је лако, јел да?

Па можемо рећи:

Let's ride a bike!-Хајде да возимо бицикл!

Let's play football!-Хајде да играмо фудбал!

Let's swim!-Хајде да пливамо!

Let's find shells!-Хајде да тражимо (проналазимо) шкољке!

И тако позовемо другаре да заједно проведемо време у игри и тако уживамо у летњем распусту.

За сутра ћете урадити само 100. и 101. страну у рдној свесци. Не треба даље. У петак ћемо се проверити и читати и причати мало о вашим плановима за летњи распуст. Какве ћете интересантне игре и активности предложити. Једва чекам да вас чујем.

Goodbye! 💖💖💖💖💖💖💖💖💖



Hello!                                          21. 5. 2020.



Ове недеље ћемо се подсетити како да кажемо Ја могу, знам, умем на енглеском. А да бисмо и то могли морамо и да се подсетимо неких глагола које већ знамо, али и да научимо неке нове. Ево линка за 14. лекцију

Action boy can run!-страна 94.

I can (run). - Ја могу, знам, умем да (трчим). 

Глагол can+главни глагол који означава радњу коју можемо, знамо, умемо да изведемо, се користи када говоримо о нашим вештинама, умећу и знању.

Одрична реченица гласи:

I can't (run). - Ја не могу да (трчим).

can't је скраћени облик од can not

Питање је Can you (run)?-Да ли можеш, умеш, знаш да (трчиш)? 

И можете дати кратак потврдни, или одрични облик:

Yes, I can. / No, I can't.

Овај облик задржавамо и када причамо о неком трећем лицу, а исти је и у једнини и у множини. 

He (she, it, you, we, they) can/can't (run).

Can he (she, it, you, we, they)  (run)?

Yes, he (she, it, you, we, they) can.   или

No, he (she, it, you, we, they) can't.

Урадићете вежбања у радној свесци на 94. и 95. за сутра, па ћемо попричати мало и о томе шта ви знате, можете, умете.

Уживајте и у песмици на 96. страни у уџбенику.

Goodbye! 💖


Hello!                                                               14. 5. 2020.

Here's our new lesson for the whole week.

У овој лекцији нам је важно да научимо употребу облика There is/There are... и вокабулар који означава намештај. Неке речи су вам већ познате.

ДОМАЋИ ЗА СУТРА: Слушате и пратите слике и причу на 88. страни. Радите и 3. задатак на 89. у уџбенику, а ако стигнете урадићете и 88. и 89. у радној свесци. Сутра ћемо проверити и увежбати читање и мало попричати о вашим собицама. Може?

Unit 13-Tidy Up!


У наставку видео снимка налазе се и речи  и песмице на 90. и 91. страни. 

Као што видите, на 90. страни су бројеви које ми већ знамо, све смо их научили у другом разреду, а сада их обнављамо и утврђујемо знање. 

А на 91. видимо слике и речи које у себи садрже слово i, пишемо их онако како их и изговарамо, то јест, читамо. Једноставна је и песмица на истој страни.

До следећег четвртка имаћете времена да одслушате и поновите све ово, а за домаћи у радној свесци урадите само 91. страну. 

На 92. имате текст у којем дечак описује своју собу. То ће бити и ваш главни задатак, пројекат. Прочитајте текст и урадите 3. задатак одмах испод у којем треба одредити реченице као тачне TRUE-пишемо слово Т, или погрешне, нетачне, FALSE-пишемо слово F.

Имате времена до четвртка. Нацртајте своју собицу и опишите је, употребићете речи које означавају намештај и облик THERE IS/THERE ARE. Сутра ћемо свакако да причамо о собицама, као што рекох на почетку, па ћемо и увежбати. Успећете, сигурна сам.  


Goodbye!  💖

Hello!                                  7.5. 2020.

Припремамо се за тест. Добили сте задатке, у уџбенику и радној свесци, па вам нећу задавати нове, али кроз ове цртаће, то јест, анимиране приче из нашег уџбеника, можете и да се забавите, али и да обновите градиво. 

Stories-овај линк вас води до странице на којој ћете испод слике видети листу свих прича под редним бројевима као и у уџбенику. Бирате кликом на број и на наслов приче. Пошто ћемо на тесту обнављати приче из 10. 11. и 12. лекције, онда ћете одгледати само њих за почетак, али можете се вратити и оним претходним лекцијама, ако будете имали времена.


Switch-clothing game - кроз ову игрицу обнављамо, вокабулар који се користи у описивању одеће, нечијег изгледа. Кликнете на један од три одевна предмета, или косу , одслушате опис, кликнете затим на групу испод која представља ту врсту предмета и бирате онај који сте претходно чули и видели. Облачите лутку тако што изаберете тачан предмет и превучете га до лутке.

Mega Munch- спасите пирата бирањем тачних слова од којих се садржи реч приказана сликом. Подсећа на нашу игрицу Shark!


Smash!-гађате слику која представља реч коју сте чули.

Наравно, поред ових, имате и игрице које сам вам раније представљала, и које сте већ играли. Налазе се на истој овој страни, па можете поново да их одиграте и вежбате речи и реченице из ових лекција. 

То би било све. 

Goodbye! 💓










Hello!                                                           30. 4. 2020.


Са овим страницама и речима, завршавамо и нашу лекцију и припремамо се за тест.

На страни 82. су већ познате три речи, milk, juice , water, али се наравно употребљавају и у песми. И, као и пре, кликните на линк, послушајте речи и песмицу, и покушајте да је отпевате и сами. Drinks!-напици

Затим, на страни 83. учимо речи које у себи садрже глас e који се исто тако и записује. Phonics!- одслушајте речи и понављајте, а затим и песмицу преко датог линка. 

За домаћи ћете урадити задатке на 82. и 83. страни у радној свесци. Такође, као припрему за тест урадићете и 86. и 87. страну и у уџбенику и у радној свесци. На тесту проверавамо 10. 11. и 12. лекцију. 


Goodbye!💓

Hello!                                        23. 4. 2020.

Почињемо са новом лекцијом. Преко линка испод чућете нове речи и причу на 80. страни.

Unit 12 page 80

Увежбајте нове речи кроз ову игрицу    Food vocabulary

Hangman-spelling game- Вежбамо и писање, ово је једна од омиљених. Погађајте слова.

На 81. страни се кроз примере прво, а затим и кроз један задатак вежба употреба облика Do You like...? Питање које значи Да ли волиш...?  и кратких одговора, Yes, I do./No, I don't. Прочитајте примере и урадите 3. задатак на 81 страни. Провежбајте опет уз игрицу. Do you like...? - game😃

За домаћи урадите 80. и 81. страну у радној свесци. Разговарамо сутра у 13:30.

Goodbye!

Hello!                                      16. 4. 2020.

Hope you are all well and ready for some schoolwork!

Надам се да сте сви добро и спремни за школски рад!

Данас ћемо научити још нових речи, и песмицу. Крећемо у зоолошки врт! Само треба кликнути на линк. И пратити речи у књизи на 76. страни.

More animal words and a song-песмица

А затим слушамо речи које се пишу са словом а у средини. Вежбајте изговор и понављајте још једну ритмичну песмицу у којој се употребљавају. Страна 77.

Letters and sounds-слова и гласови



На страни 78. имамо једну дивну песму о још дивнијој жирафи. Прочитајте и покушајте да је научите слушајући диван глас.



A poem "What am I?"- песма ,,Шта сам ја?"

За домаћи ћете урадити задатке у радној свесци на странама 76. 77. и 78. Проверићемо све следећег петка у  уобичајено време.  


Пошто нам предстоји најлепши празник, Ускрс, сутра се нећемо чути, али уживајте са својим породицама и у овим лепим речима. 

Happy Easter!💖











Hello!    Schoolwork,  9.4. 2020.

Данас почињемо нову лекцију, отворите уџбенике на страни 74. и видећете нове слике и речи, и наравно причу о Билију који са нама расте већ трећу годину. Овога пута је у зоолошком врту, и говори коју од животиња воли и не воли, и због чега. Послушајте и увежбајте изговор речи прво, а затим слушајте и пратите причу и слике у књизи. Верујем да ћете се снаћи, али ако има непознатих речи и реченица, решићемо то сутра.

Unit 11, page 74. I like monkeys!


True or false game! А у овој игрици проверавамо колико смо запамтили, и шта смо сазнали о Билију. То јест, која је од датих реченица у игрици тачна, TRUE, а која погрешна, FALSE. 

За домаћи за сутра имате само 3. задатак у уџбенику, страна 75. и немојте више од тога. Вежбајте читање, неких пола сата, па ћемо сутра заједно да пробамо? Важи? Важи!

А онда мало забаве и обнављања неких речи из претходних лекција уз игрицу која следи!

Family and friends 1. games- кликни слободно😊

Уживајте и будите ми добро! 

Причамо, читамо и слушамо се сутра у 13:30.

Goodbye!

Hello, and welcome again to our English class!      2.4. 2020.

Здраво, и добродошли поново на наш час енглеског!

Надам се да сте нацртали друга и другарицу, и написали реченице испод слика, као што смо се договорили прошлог пута. То ћемо проверити сутра. А сада ћете цртати и бојити по опису у реченицама које ћу вам дати.

Read, draw and colour: (прочитај, нацртај и обоји)

1. She's got long, brown hair. She's tall. Her name is Lucy.

2. This is Lucy's brother. He's got short, curly brown hair. He's short. His name is John.

3. This is Lucy and John's mother. She's got blond hair.

4. This is Lucy and John's father. He's tall. He's got short, black hair. 

4. This is Lucy's toy. It's smooth and round, and it hasn't got sides. It's orange and blue. What is it?

Нацртајте слику породице по датим реченицама, и обојите.


Describing-practice - А у овој игрици ћете обновити реченице које користимо за описивање људи и предмета.

И за крај, уживајте у још једној игрици кроз коју вежбамо писање, то јест, spelling.

Spelling game-као она наша Shark


Goodbye! разговарамо сутра у 13:30.



Hello! It's schoolwork time!                           26.3. 2020.

Describing people and shapes game   описивање људи и облика
Describing people game, again игрица, поново.

Почињемо игрицама, мало обновите речи и реченице на забаван начин. Подсетите се песмице о облицима, и покушајте да одгонетнете следеће загонетке!

What is it? 

It's got three sides, they are all the same.- ??????????

It's got four sides, two long, two short.-??????????

It hasn't got sides.-?????????????

It has got four sides, they are all the same.-?????????????

Can you guess? Да ли можете да погодите?

Сада прочитајте причу на 72. страни, барем два пута. Па онда урадите задатак испод, број 3., где треба унети имена деце из приче. Само пажљиво читајте.

Зa следећу недељу нацртаћете дечака и девојчицу, ваше другаре, и описати их, на сличан начин као у овој причи.

Задатак број 3. на 73. страни је веома битан, јер ту учимо облик који употребљавамо када желимо да опишемо себе, и облик за неког трећег, нама битног, може бити, али ипак је треће лице једнине. Причаћемо мало о томе сутра за време усменог дела. 

Слушамо се сутра у 13:30. Поздрав!

Goodbye!💓💓💓💓💓💓

    

Hello!                                                                       

It's time for schoolwork!                                     19.3.2020.


Драги моји,
Дружићемо се неко време online. Биће занимљиво, али захтева више самосталног рада. Надам се да неће бити проблема.
 Данас је ово ваш први час, овде су вам дати материјали и шта урадити за домаћи. Неће бити опасно. 
За почетак имате видео и аудио снимак целе 10, лекције.Преслушајте је од почетка, обнављамо речи и лекцију са 68. стране. Затим прелазимо на геометријске облике и песмицу која се налази на 70. страни. Слушајте и понављајте. Следи 71. страна на којој се налазе нове речи у којима се употребљава глас TH. Преслушајте поново и речи и песмицу испод. Затим урадите за домаћи вежбања на 70. и 71. страни у радној свесци.
Немојте се задржавати на садржајима који следе, то јест стране 72. и 73.
То ћемо следећег часа.



Проверавамо се сутра у 12:30-13:00.
Уживајте и будите ми здраво и весело!

                        Unit 10. A New Friend!-лекција


Sentence game-игрица
Ову игрицу можете искористити за проширивање свог знања.






Нема коментара:

Постави коментар